Eind december verscheen de laatste editie van Vloeren Business Magazine in 2023. In deze editie opent hoofdredacteur Ingmar van der Hoek met ‘De vloer als basis’. Hij interviewden tevens technisch adviseur Nico Booster van Bona: ‘Ons systeem is een gezond alternatief voor het traditionele strippen en opnieuw polymeren met chemische stoffen dat leidt tot veel verontreiniging.’

We woonden de opening van JOKA Rotterdam bij: op het industrieterrein Schiebroek, aan de toekomstige A16, staat nu een mooie, grote, lichte en open showroom.

In deze editie brengen we het verhaal van PPC en Aspecta in de dynamische wereld van vloerdesign. Danny Benschop, operationeel directeur van PPC zegt: ”Met Aspecta hebben we niet alleen een hoogwaardig pvc-merk toegevoegd aan ons portfolio, maar ook een revolutie teweeggebracht in showroom presentatie.”

Ook waren we bij de presentatie van de nieuwe projectvloer Extensu van MFLOR: een nieuwe designvloer op basis van polypropyleen in plaats van polyvinylchloride (pvc).

Quarzline siert deze editie de cover. Het bedrijf levert zeer succesvol egalines voor een strakke vloer.

Gecomplementeerd met een mooie reportage over het Gilde en columns van Manuel Maaijen, Benno Broen (over de verschillende kampen in de vloerenbranche)  en Sagitta Tobé van Brinker Carpets is deze editie weer zeer de moeite waard.

Nog geen abonnement? Mail linda@businesscontentmedia.nl voor de winteraanbieding.

Ook verschenen van Business Content Media: de nieuwste editie van Vakblad Mobilia.

Mobilia decembereditie

 

Vloeren Business Magazine, oktobereditie

 

Wenst u te adverteren en/of de verschijningsdata van 2024 te ontvangen? Mail de uitgever: richard@businesscontentmedia.nl