Bruno Descamps, CEO van Lamett Europe, meldt dat het merk blijft groeien, ondanks de dalende vraag naar vloeren. Met een omzet van bijna 60 miljoen euro overstijgt het merk zelfs het eerdere recordjaar 2022 (57,4 miljoen euro).

Vorig jaar vertoonde de omzet van Lamett Europe een dip (48,8 miljoen euro) maar dit jaar gaat het daar dus dik overheen. Descamps zegt dat dit resultaat te danken is aan een constante benadering van de markt en door te doen wat is afgesproken. De klant altijd voorop stellen en met een goed team de afspraken nakomen. Het lijkt allemaal heel eenvoudig te zijn.

 

 

Maar, zo zegt hij: “Een zaak voeren kan ingewikkeld zijn, soms zelfs bijna onmogelijk. Groeien is niet vanzelfsprekend. Winst behalen is bijna onmogelijk geworden. In deze taaie tijden is de omzet van Lamett extra opmerkelijk. In 2025 gaan we door met onze hands-on benadering en hard werken.” Op de eerste foto een rendering van de in aanbouw zijnde showroom in het Belgische Deerlijk.

 

Bruno Descamps, foto: Linkedin

 

Gerelateerde berichtgeving

Lamett kiest voor rechtstreekse distributie in Nederland