Op 7 februari werd de tweede editie van DOMOTEX USA afgesloten in Atlanta. Met 101 exposanten uit 12 landen die zicht richten op de Amerikaanse markt was deze editie volgens de organisatie succesvol met bijna 40.000 vierkante meter beursoppervlak (alleen interessant voor andere beursorganisaties, dit soort getallen), maar bezoekersaantallen worden (nog) niet bekend gemaakt. Dat is redelijk opmerkelijk voor een schijnbaar succesvol verlopen show.
Larry Turner, CEO van Hannover Fairs USA, erkent dat er een aantal globale uitdagingen was ten tijde van de show, maar benadrukt dat er weer goede contacten zijn gelegd in de drie dagen in Atlanta. Voor 20221 belooft hij de beurs nog verder te vebeteren wat betreft het bereiken van de doelgroep. Een subtiele omschrijving van: een stuk minder bezoekers dan verwacht en gehoopt. Op zich geen verrassing, want dankzij COVID-19 reist er bijna niemand meer naar een beurs.
De beurs had sprekers die de bezoekers probeerden te motiveren om enthousiast te kijken naar de toekomst. Er waren studenten (designers, vloerenleggers, retailers en dergelijke) aanwezig op de beurs die studiepunten ontvingen voor het bezoeken van de beurs. De beurs werkt ook samen met instituten als de National Wood Flooring Association (NWFA) en de American Society for Interior Designers (ASID) voor lezingen over vergrijzing en interieur en duurzame materialen.
Bekende namen uit Europa. op de beurs: Loba-Wakol, Freudenberg en I4F. COREtec is eigenlijk Amerikaans (hoort bij het Shaw imperium) en speelde dus een thuiswedstrijd.
De volgende editie vindt plaats van 1-3 maart in het Georgia World Congress Center in Atlanta