Deze week ploft er alweer een nieuwe, lekker dikke, editie van Vloeren Business Magazine op de mat. Met hierin o.a een prachtige reportage over PPC. Lisa en Peter Klaassen uitvoerig aan het woord: ‘PPC blijft eigen koers varen, ondanks de uitdagingen van deze tijd.
Verder zwemt er tegenwoordig meer plastic in de oceanen dan vis. Gietvloerenbedrijf NextFloors uit Gilze-Rijen besloot een aantal jaren geleden niet meer weg te kijken en een materiaal te ontwikkelen uit afvalplastic: PSF. PSF staat voor Plastic Soep Floors… Ook brengen we een uitgebreid interview met de familie Nekeman van Interfloor. De zevende generatie alweer treedt daar toe tot het management. ”Interfloor heeft een succesformule, waarom zou je die willen veranderen?”
Dan zijn er natuurlijk nog de vaste rubrieken zoals de columns van Ingmar van der Hoek (‘Er gloort hoop’), Manuel Naaijen (‘Kennis delen is vermenigvuldigen’), het Gildenieuws en Philip Caryn over de sport (sponsoring) gekke zomer.
Dit en nog veel meer in de nieuwste ‘Vloeren’.
Nog geen abonnement? Mail dan snel naar linda@businesscontentmedia.nl voor de zomeraanbieding.